Industrije

Download PDF

Upravljanje uslugama na terenu

Hrvatski autoklub uveo je softversko rješenje za upravljanje pozivnim centrom i koordinaciju s djelatnicima na terenu

Upravo zbog efikasne raspodjele informacija, djelatnici HAK-ovog pozivnog centra korisnicima pouzdano mogu reći u kojem će roku stići pomoć.

Rješenje

Informatiziravši svoje procese, HAK je ubrzao protok informacija među djelatnicima, te omogućio efikasniju pomoć na cesti u najkraćem mogućem roku. Nakon što agent pozivnog centra dobije informacije o nezgodi i procijeni kako je nužna intervencija na terenu, putem GPS/GPRS tehnologije može vidjeti koji je od slobodnih djelatnika najbliže mjestu nezgode te mu prosljeđuje informacije potrebne za intervenciju.

Tehnologija

Rješenje za upravljanje komunikacijom s djelatnicima na terenu razvijeno je na Microsoft Dynamics xRM platformi te je integrirano s GPS/GPRS tehnologijom što omogućuje prikaz trenutnih pozicija vozila te najprecizniji prikaz plana rute kretanja vozila.

Rješenja korištena u projektu

Upravljanje odnosom s korisnicima (CRM)

CRM rješenja su tehnološka podrška poslovanju s kojom ćete razviti dugoročne, partnerske odnose s korisnicima. CRM omogućuje da uvijek ažurne podatke o kupcima imate na jednom mjestu. Rješenje je namijenjeno voditeljima i predstavnicima prodaje, marketinga, korisničkoj …

Saznaj više