IT podrška

KING ICT korisnicima računalne opreme i usluga garantira otklanjanje kvarova i tehničku pomoć u jamstvu, pod ugovorom ili po pozivu. Podrška korisnicima dostupna je 0-24 h, 365 dana u godini.

Podršku pružamo na području cijele Hrvatske, a lokacije naših centara u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku pogledajte ovdje:

Servisni centar:

Adresa:

Telefon:

KING ICT servisni centar Osijek

Vijenac Medvednice 7,31000 Osijek

tel: 385 (0)31 300 747

KING ICT servisni centar Split

141. brigade 1B, 21000 Split

tel: 385 (021 684 010

KING ICT servisni centar Rijeka

Zdravka Kučića 38b, 51000 Rijeka

tel: 385 (0)51 686 345

KING ICT servisni centar Zagreb

Buzinski prilaz 10, 10010 Zagreb

tel: 385 (0)1 3654 963


Prijava kvara za korisnike

- Telefonom na broj 6690 899 (od pon. do pet. od 09:00 do 17:00h)
- E-mail porukom (helpdesk@king-ict.hr) ili
- Putem ServisDesk aplikacije