Novosti

Nagrada za rješenje s najvećom poslovnom vrijednošću


U sklopu konferencije WinDays12, tvrtki KING ICT uručena je nagrada za rješenje godine zasnovano na Microsoft tehnologijama koje donosi najveću poslovnu vrijednost.
Riječ je o KING-ovu softverskom rješenju za upravljanje pozivnim centrom Hrvatskog autokluba i korodinaciju djelatnika na terenu

Kada se dogodi nezgoda na cesti ili kvar na vozilu, svima je najvažnije da brzo stigne efikasna pomoć. KING-ovo softversko rješenje za Hrvatski autoklub ispunilo je taj glavni cilj, no uz poboljšanu uslugu, donijelo je HAK-u i niz drugih prednosti – mogućnost pravovremenog, pouzdanog i točnog izvještavanja, bolju kontrolu vlastitih resursa, smanjenje troškova i efikasnu kontrolu ugovornih partnera. 

Informatiziravši svoje procese, HAK je postigao bolju, učinkovitiju koordinaciju između djelatnika u pozivnom centru i onih na terenu. Nakon što agent pozivnog centra dobije informacije o nezgodi te procjeni kako je nužna intervencija na terenu, putem GPS/GPRS tehnologije može vidjeti koji je od slobodnih djelatnika najbliže mjestu nezgode te mu prosljeđuje informacije potrebne za intervenciju. 

Svaka intervencija bilježi se u sustav pa je protok informacija između djelatnika ubrzan. Upravo zbog efikasne raspodjele informacija, djelatnici HAK-ovog pozivnog centra korisnicima pouzdano mogu reći u kojem će roku stići pomoć. 

Što je obuhvatio projekt? 

  • Razvoj softverskog rješenja za upravljanje pozivnim centrom i koordinaciju djelatnika na terenu. Obuhvaćeni su procesi podrške na cesti za članove HAK-a, za vlasnike novih vozila pod mobilnim jamstvom, za članove međunarodnih autoklubova te za sve ostale sudionike u prometu
  • Razvoj specijaliziranih portala za razmjenu informacija s autoklubovima, ugovornim partnerima i ostalim udruženjima
  • Integraciju s kartografskim sustavom koji omogućuje prikaz trenutnih pozicija vozila (lokacija intervencija, povijest kretanja vozila) te najprecizniji prikaz plana rute kretanja vozila

Nositelj projekta je tvrtka KING ICT u suradnji s hrvatskim partnerima Infinitas grupa i Mireo. Projekt je trajao od listopada 2010. do prosinca 2011. i vrijedan je 4 milijuna kuna. 

Poboljšane mogućnosti brze i kvalitetne intervencije, izvješćivanja i kontrole donose vidljive i osjetne koristi HAK-u i svim sudionicima u prometu na hrvatskim cestama. Hrvatski autoklub okuplja oko 100 autoklubova i više od 170.000 aktivnih članova. Dnevno prosječno ima 250 intervencija, a u ljetnoj sezoni i do 500. HAK je operativni centar za veliki broj stranih autoklubova, kao i centralno mjesto za obavještavanje o stanju na cestama. U Kontakt centru koji radi od 0-24 zaposleno je 20-tak operatera, a u sustav je uključeno 250 vozila za potrebe vučne službe i popravka na cesti.