Novosti

Novi sustav prodaje za HŽ Putnički prijevoz


U roku od 18 mjeseci u HŽ Putničkom prijevozu bit će implementiran novi integralni sustav prodaje i rezervacija karata. Uprava HŽ Putničkog prijevoza potpisala je ugovor s odabranom zajednicom ponuditelja koji se sastoji od tvrtki Scheidt & Bachmann GmbH iz Njemačke, KING ICT d.o.o. iz Zagreba i Četrta pot d.o.o. iz Slovenije., a investicija je vrijedna 43,3 milijuna kuna.

Novi sustav obuhvaća uvođenje centralnog sustava za prodaju karata koji od 0 do 24 sata podržava online prodaju karata kroz internetski portal HŽ Putničkog prijevoza i kroz aplikaciju za pametne telefone koju će korisnici besplatno moći instalirati na svoje mobitele.

Nadalje, uvodi se  i prodaja karata na stabilnim automatima. Riječ je o bezgotovinskim automatima na kojima će korisnici u svako doba dana samostalno moći kupiti prijevoznu kartu koristeći kartični način plaćanja. Novi kanal prodaje uvodi se i kod konduktera koji će za kontrolu i prodaju karata u vlakovima koristiti 580 mobilnih terminala. Također, provest će se modernizacija postojećeg načina prodaje karata putem stabilnih terminala na blagajnama i planira se uvođenje 150 tisuća smart kartica koje će zamijeniti postojeće kartonske iskaznice za mjesečne, višemjesečne i godišnje karte.

Cjelokupno priopćenje za javnost HŽ Putničkog pogledajte na:    http://www.hzpp.hr/novi-sustav-prodaje