Industrije

Download PDF

Softversko rješenje za podršku Službi 112

Unaprijeđena brzina i kvaliteta rada Službe za sustav 112.

U situacijama opasnima po život, vrijeme je ključno. Služba za sustav 112 itekako je svjesna ove činjenice stoga smo za što brže, učinkovitije i pouzdanije obavljanje ovog odgovornog posla implementirali novo softversko rješenje za podršku Službe za sustav 112 čime smo unaprijedili i modernizirali njezin rad. 

Rješenje

Softversko rješenje je implementirano za 16 županijskih centara 112.  Cjelokupna nova hardverska i softverska struktura omogućuje stabilno okruženje za ovaj nacionalno kritički sustav. Rješenje je omogućilo lakšu koordinaciju zajedničkog rada u više centara te su svi podaci automatski vidljivi u svim surađujućim centrima u stvarnom vremenu uz prikaz broja i svih drugih relevantnih podataka o pozivu. 

Tehnologija

Zahvaljujući postignutoj povezanosti, stvorili smo jedinstvenu mrežu Županijskih centara 112 i Državnog centra zaštite i spašavanja. U sklopu cijelog rješenja uveden je CTI (Computer Telephony Integration) sustav SFERA koji je u potpunosti razvijen u KING ICT-u, a baziran je na Microsoftovoj tehnologiji. Sustav je modularan što omogućuje buduće nadogradnje i uvođenje dodataka poput e-calla.