ICT rješenja

INFRASTRUKTURA - Optimizacija informatičkih resursa
Download PDF

Sustav za upravljanje podrškom i uslugama

Efikasnije i transparentnije upravljanje procesima poslovanja kroz centralni sustav podrške poslovnim procesima

Sustav za upravljanje podrškom poslovnim procesima je poslovno rješenje s centraliziranim menadžment sučeljem
kroz koje se djelotvorno prate i rješavaju prijave korisnika, prisutne u svakodnevnom poslovanju organizacije.

Prednosti

U svakom trenu moguće je znati status rješavanja prijave za svakog pojedinog djelatnika, a poslovno rukovodstvo na brz i jednostavan način može vidjeti kako interno funkcionira poslovanje i gdje su problemi unutar poslovanja.
Sustav također omogućava:
– efikasnu komunikaciju i koordinaciju između odjela
– dobro definirane radne procese koji jasno propisuju koje je korake potrebno poduzeti i kako posao teče unutar organizacije te koje se informacije izmjenjuju
– podršku agilnom poslovanju – rješenje omogućava procedure za rješavanje internih poteškoća kao da se radi o klijentima, čime se postiže potrebna razina pažnje za svaki zahtjev ili problem u svakodnevnom radu
– standardiziranu podršku poslovanju – omogućava lakšu integraciju novih i postojećih korisnika
– lakše prepoznavanje rizika poslovanja

Tehnologija

Pri uvođenju i poboljšanju upravljanja podrškom poslovanju, KING ICT koristi modele najbolje prakse i preporuke u okviru ITIL-a i COBIT-a. Tvrtke na taj način dobivaju rješenja sukladna vodećim i provjerenim svjetskim tehnologijama. Rješenje predstavlja centralno mjesto uspostave kontakta korisnika s organizacijom za prijave i upravljanje prijavama, te je omogućeno centralizirano i učinkovito praćenje IT i/ili ostale imovine. Nadalje, rješenje omogućava informatizaciju čitavog niza procesa, kvalitetan izvještajni sustav, te integraciju svih odjela i procesa u tvrtki.

Rješenja koja nudimo su:
- CA Service Management
- LANDesk Service Management
- KING Service Lifecycle (KSL)